13/04/2009

Aras Kargo - Sana Bacaaaam Girsin!



One, two, three, forooooooooooo!

Webdenal.com denen online alışveriş sitesinden telefon aldıydım. eskisi yarraa yediği için dedim çakma pile o kadar para vereceğime 200 kağıda alayım yeni bi tane. Site kelek çıkmadı, herifler zaten alışveriş sayfasında da yazmışlar 1 gün içinde temin edip kargoya vericez diye, eyvallah dedim aldım; zaten de kargoya verdiler. işte asıl nokta da burada başlayanzi: KARGO (ARAS KARGOmsu)!

Kırmızı ve bold yazdım ki korku filmi havası versin. Abi bi kargo 3 gün İstanbul'da bekler mi lan??? 2 gün de Çorlu'da ne sikime bekler? esentepe-alipaşa-güngören hattı içinde bi sürü karışıklık yaşandı zaten. ya herifler bana mindtrick çakmaya çalıştı ya da hakikaten sistemleri boktan: bi türlü kargonun nerede olduğu tespit edilemedi. Şu tipten diyaloglar bol bol kullanıldı ipneler tarafından:

-"beyfendi araç yola çıkmış görünüyor"
-"kargonun alipaşada olması gerekiyor"
-"yok biz o mahalleye bakmıyoruz siz en iyi güngören'i arayın"

5 dayz later...

En sonunda güngören şubesinde çıktı ve can havliyle: "sakın dağıtıma vermeyin pakedi! ben kendim alıcam amuğaa goyim!" diye şubedeki ARASçıya baaardım. Gittim sonra aldım mınakodumun telefonunu. Fak yu ARAS!vaaay vaaaay gat vaay? [eller havada, arkaplanda adagio for strings çalar]


Neler Öğğğğğrendim?:

  • Geçen senede havalimanında kaybolan çantam Yurtiçi Kargoyla gene böyle bi goygoyculuğa gitmişti. 7 gün sonra almıştım çantayi ibnelerden. adamakıllı Türk kargo firması mı kalmadı lan memlekette? illa da DHL, TNT zart zurt mu kullanacaz? fikerim miliiyetçiliğini, iyi olanı kullanmak gerek mümkün mertebe.
  • online shoplar topsunuz topunuz ooolm! paso aras paso aras
  • PTT sevilmeli mi lan o zaman?
  • ucuz da olsa aras ve türevleri kullanılmamalı.
yes

No comments:

Post a Comment

spammers will be brutally bashed and DBAC (don't be a cunt)